23.10.2015

Coslys Regenerujący krem do rąk i paznokci

 

Jesień i zima to czas przeznaczony na głębszą pielęgnację naszej skóry. Moja zazwyczaj staje się wtedy bardzo sucha, dlatego często muszę sięgać po kosmetyki nawilżające. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat naszych rąk, które głównie zasługują na dawkę witamin. 

 


Od jakiegoś czasu używam kremu z jabłkiem bio, który fajnie sprawdza się przy bardzo suchej skórze. Firmę Coslys już znam, miałam szampon, który już kiedyś Wam opisywałam. Ponownie nie zawiodłam się na produktach tej marki i mam ochotę przetestować kolejne kosmetyki. 


"Pozostawia dłonie miękkimi i delikatnie pachnącymi ekstraktem z jabłka. Formuła została wzbogacona odżywczymi i regenerującymi składnikami takimi jak organiczne masło shea, olej jojoba oraz olej ze słodkich migdałów. Dzięki tym składnikom krem "impregnuje" dłonie i chroni je przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych, nie pozostawiając tłustej powłoki. Olejek eteryczny z limonki pomaga zredukować przebarwienia i plamy pigmentacyjne."

* źródło http://www.matique.pl

Obietnice producenta zostały jak najbardziej spełnione. Krem doskonale nawilża, nadaje ukojenie. Posiada przepiękny, naturalny zapach słodko-kwaśnego jabłka, które dopiero zostało zerwane. Konsystencja jest zbita, jednak dobrze się nakłada i wchłania. Nie pozostawia po sobie tłustej powłoki. Cena stosunkowo wysoka jak za tubkę kremu, jednak mamy gwarancję naturalnego, nieszkodliwego składu. Mimo wszystko uważam, że jest nieco  wygórowana.

Do kupienia : klik


Dziewczyny, macie swoje ulubione kremy bądź sposoby na suchą skórę rąk ?;)


4 komentarze:

  1. Ale musi pięknie pachnąć. Uwielbiam kremy do rąk, które ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale mam takie wrażenie, że zapach pomarańczy, by bardziej pasował do tego kremu. Takie moje wrażenie. XD

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten krem, nie słyszałam o nim wcześniej. Ja używam z AA bardzo fajny;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako maniaczka kremów do rąk czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń