30.09.2015

FANTOMETTE Fluid oczyszczający

 

Dziewczyny czym najczęściej zmywacie makijaż? U mnie zazwyczaj był to płyn micelarny, który najlepiej się u mnie sprawdzał. Nie przepadałam za mleczkiem, które pozostawało lepiącą powłoczkę czy mgiełkę podczas zmywania mascary. Ostatnio pisałam Wam o olejku, który przekonało mnie do innej formy myjących preparatów. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o fluidzie oczyszczającym Fantomette, który podbił moje serce. 

 

29.09.2015

Porady kosmetyczne #1



Przygotowałam kilka porad kosmetycznych, które u mnie bardzo fajnie się sprawdzają. Jeśli post Wam się podoba - dajcie znać, a postaram się przygotować więcej wpisów tego typu. Jest mnóstwo trików w kosmetyce, które znacznie ułatwiają makijaż czy pielęgnację, dzisiaj na blogu kilka z nich.


28.09.2015

Perfumy Neness - które zapachy polecam

 

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat perfum i pokazać Wam tanie zamienniki. Niestety nie każdego stać na drogie, oryginalne zapachy,  których cena przekracza nawet 400 zł. Osobiście uwielbiam te wszystkie piękne flakoniki i jestem wierną fanką CK. Mimo wszystko uważam, że perfumetki to również fajne rozwiązanie, szczególnie gdy lubimy mieć pod ręką kilka różnych wariantów. 

 

27.09.2015

La Femme lakiery Peel off

 

Dziewczyny jakiś czas temu wspominałam na instagramie o nowości La Femme. Są to lakiery hybrydowe, które ściągamy bez użycia acetonu czy piłowania. Dzięki temu płytka jest nienaruszona, a nam będzie  łatwiej zapuścić paznokcie.

 

25.09.2015

Biała koronka w eleganckim wydaniu

 

W ten brzydki, pochmurny dzień chcę Wam dać trochę słońca i lata. Dzisiaj stylizacja typowo letnia, dużo koronki połączonej z krótką spódnicą. Elegancki look to niestety nie to co lubię, ale czasem my kobiety musimy się poświęcić i założyć coś niezbyt wygodnego dla wyższych celów. 

 

24.09.2015

HITY i KITY ostatnich miesięcy

 

Kochani postanowiłam przygotować dla Was dosyć obszerny wpis z moimi ulubieńcami jak i produktami, które u mnie niezbyt się sprawdziły. Po kilku spotkaniach blogerek mam sporo kosmetyków, które testowałam i porównywałam ze sobą aby ostatecznie wyrobić sobie o nich zdanie.

23.09.2015

Świece zapachowe Kringle Candle, Heart&Home

  

 

Jakiś czas temu pisałam Wam o mojej współpracy ze sklepem "Zapach domu" i wspominałam o moich zakupach. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o świecach, które sobie wybrałam.  Mam aż sześć zapachów, dwa to Heart&Home, a reszta Kringle Candle.

21.09.2015

Nowości Bikor

 

Przychodzę do Was z recenzją kosmetyków Bikor, które od samego początku skradły moje serce. Klasyczne, czarne kasetki kryją w sobie świetne produkty o cudownym pudrowym zapachu. Już po otwarciu uśmiech na twarzy gwarantowany. 

 

19.09.2015

Jesień w złocie

 

Jesienią uwielbiam złoto, wszelkie dodatki czy makijaż wykonany w tych odcieniach. Pogoda w ostatnich dniach rozpieszczała, a więc śmiało mogliśmy korzystać z odkrytych butów czy zwiewnych koszulek. Moją dzisiejszą propozycją jest cekinowa bluzka, którą zamówiłam na Bonprix.

18.09.2015

Coslys Energetyzujący szampon i żel

 

Zazwyczaj produkty 2 w 1 niezbyt się u mnie sprawdzały, były raczej przeciętne. Mimo wszystko jest to fajna sprawa jeśli chodzi o wyjazdy czy wypad na basen - mam na myśli tutaj produkty do mycia zarówno ciała jak i włosów. Nie lubię zabierać ze sobą pełnej kosmetyczki, dlatego ograniczam kosmetyki jak tylko mogę.

 

17.09.2015

theBalm Mary-Lou Manizer

 

Zawsze zastanawiałam się jak dziewczyny/kobiety mogą wydać tak dużo pieniędzy na zwykłą szminkę czy chociażby podkład, a jednocześnie kusiło mnie wypróbować któryś z droższych kosmetyków. Już jakiś czas temu przekonałam się, że niektóre z nich wcale nie są takie zwykłe. Płacąc więcej, również otrzymujemy coś lepszego, trwalszego czy po prostu wydajniejszego. Tak jest jeśli chodzi o kosmetyki theBalm.

15.09.2015

Uwaga - jesienny konkurs!

 

Mam dla Was konkurs w którym możecie wygrać zestaw kosmetyków Sleek ♥ Typowo jesienne kolory, mam nadzieje że przypadną Wam do gustu i chętnie weźmiecie udział. Paletka cieni jest niesamowita, w połączeniu z zestawem do modelowania twarzy oraz szminką będziecie mogły stworzyć idealny makijaż.

14.09.2015

Zapraszam Was do sklepu Zapach domu

 

Kochani dzisiaj post nieco inny niż wszystkie. Zostałam niedawno zaproszona przez Panią Iwonę do sklepu "Zapach domu" aby nie tylko zrobić dla Was relację, ale i zapoznać się z ich produktami, móc powąchać każdą ze świec, a także wybrać coś dla siebie.

13.09.2015

Essence co polecam, a co odradzam

 

Chciałabym Wam przybliżyć w tym poście kosmetyki Essence. Kilka z nich spisało się świetnie, jednak są i takie, do których niestety nie wrócę w przyszłości. Większość zdecydowanie na plus co świadczy o tym, że za niską cenę możemy również kupić fajny, dobry kosmetyk.

11.09.2015

Jesienny makijaż

 

Kochani dzisiaj mam dla Was propozycję jesiennego makijażu. Do wykonania użyłam moich ulubionych kosmetyków, paletki Makeup Revolution, rozświetlacza TheBalm oraz szminki Jane Iredale. Czas powakacyjny to przede wszystkim odcienie brązu, szarości, a także złoto. Dzisiaj właśnie takie kolorki dominują na mojej powiece.

 

10.09.2015

Owocowe szaleństwo TheSecretSoapStore‬

 

Mimo, że wakacje dobiegły końca, letni klimat możemy poczuć i zatrzymać jeszcze przez chwilę, dzięki słonecznym kosmetykom.  Lubicie przepełnione owocowym zapachem produkty? Ja uwielbiam, szczególnie limonkę czy pomarańcze. Owoce działają orzeźwiająco, sprawiają, że stajemy się pobudzeni, pełni energii. Dla mnie są takim porannym zastrzykiem witamin. 

09.09.2015

Mr. Bean body scrub

 

Są tutaj osoby które kochają kawę? Z pewnością znajdzie się niejeden kawosz, taki sam jak ja. Uwielbiam ten zapach jak i smak. Kawa musi być dla mnie świeża, pełna aromatu już podczas otwierania pojemnika czy parzenia.

07.09.2015

Dwa różne balsamy brązujące Dove, Bielenda

 

Większość kobiet jak i również mężczyzn uwielbia opalone, lekko muśnięte słońcem ciało. Niektórzy z nich często przesadnie katują skórę zbyt dużą dawką słońca czy też solarium. Niestety skutki takich czynności są widoczne bardzo szybko. Skóra wygląda na dużo starszą, jest zmęczona. Aby podkreślić opaleniznę, cieszyć się nią nieco dłużej, nie potrzebujemy częstych wizyt w solarium - wystarczy jedynie dobrze dobrany kosmetyk.

06.09.2015

Makijaże Sleek, Makeup Revolution, Inglot

 

Dzisiaj post zbiorczy, chciałabym pokazać Wam kilka makijaży, które wykonałam. Jeśli podoba Wam się takie zestawienie, chętnie będę robiła to częściej.  Mam również kilka zdjęć manicure, które również mogę dodać.  Dajcie znać czy podobają Wam się takie posty.

 

04.09.2015

Donegal, akcesoria kosmetyczne

 

Dzisiaj mam dla Was kilka nowości jakie pojawiły się u mnie w ostatnim czasie. Wszystko pochodzi ze sklepu Donegal, gdzie znajdziecie nie tylko  akcesoria do włosów, ciała, paznokci, ale i makijażu. Oferta poszerza się również o produkty naturalne, które dzisiaj również zaprezentuje.


02.09.2015

Pszczela dolinka, mydła naturalne

 

Pozostając w tematyce mydeł naturalnych, chciałabym przedstawić Wam dzisiaj dwa genialne mydełka, które kuszą nie tylko samym wyglądem, ale i pięknym zapachem. Są to ręcznie robione produkty, na bazie oleju kokosowego i palmowego. Rozpusta dla naszego ciała po ciężkim dniu.